Serwis i części Profesjonalny serwis i częsci zamienne w 48h

Profesjonalny serwis

W firmie ADV kupujesz nie tylko maszyny i urządzenia, ale otrzymujesz wsparcie w utrzymaniu sprawnego procesu technologicznego w Twojej firmie.

Stały magazyn części zamiennych i sprawne procesy logistyczne pozwalają na wysokiej jakości obsługę.

Nasi klienci doceniają szybki czas reakcji i wsparcie udzielane w każdej sytuacji.

Zapewniamy kompleksowy serwis:

  • naprawy gwarancyjne
  • serwis pogwarancyjny
  • w przypadku awarii reagujemy w ciągu 48 godzin
  • dokonujemy naprawy na miejscu
  • dostarczamy maszyny zastępcze (przewozimy, odwozimy i instalujemy urządzenia po naprawie)

Ogólne Warunki Serwisu

1. Niniejsze Ogólne Warunki Serwisu (OWS) firmy ADV Polska opisują zasady przebiegu usług serwisu.

2. Zgłoszenie usługi przyjmuje się na zlecenie klienta, jeżeli spełnia następujące wymagania:

  • a) znane są informacje dotyczące daty produkcji/zakupu produktu
  • b) znany jest opis uszkodzenia lub prac do wykonania
  • c) znane jest miejsce zamontowania produktu

3. Firma ADV Polska przystępuje niezwłocznie do realizacji usługi, jeżeli dostanie potwierdzenie zamówienia serwisu poprzez:

  • a) wypełnienie PROTOKOŁU NAPRAWY SERWISOWEJ w części dotyczącej opisu usterek oraz danych kontrahenta
  • b) podpisanie OŚWIADCZENIA, że w przypadku stwierdzenia niezasadności wyjazdu kontrahent zostanie obciążony wszystkimi kosztami z tym wyjazdem związanymi.

4. Serwis jest świadczony tylko i wyłącznie w obecności kontrahenta lub osoby przez niego upoważnionej.

5. Przebieg przeprowadzonego serwisu jest zapisywany w PROTOKOLE NAPRAWY SERWISOWEJ i na podstawie w/w dokumentu oraz dodatkowych informacji udokumentowanych w formie pisemnej lub fotograficznej firma ADV Polska podejmuje decyzję dotyczącą obciążenia bądź nie obciążenia kontrahenta kosztami wyjazdu.

6. Usługa serwisowa może być osobno zapisana na sprawozdaniu z wyjazdu w przypadku, kiedy stan rzeczywisty produktu zastany na miejscu serwisu odbiega od opisu w protokole i zleceniu serwisu.

7. Wycena usługi serwisu zawiera następujące elementy:

  • a) koszt użytych materiałów;
  • b) kosztów dojazdu i powrotu z serwisu liczonych łącznie jako suma:
    - kilometrówka liczona 2,00 zł/km
    - czas dojazdu do kontrahenta, liczony za każdego pracownika osobno, w wysokości 50,00 zł/h
    - ryczałt za nocleg krajowy lub zagraniczny w wysokości 250,00 zł (x ilość nocy x ilość pracowników)
    - kosztów robocizny, liczonej według stawki 250,00 zł/h (x ilość pracowników)
  • c) zastrzega sobie prawo zmiany cen usług serwisowych oraz fakturowania innych składników kosztów usługi serwisowej, jeżeli były one niezbędne do wykonania zlecenia.

8. Fakturowanie: do podanych cen dolicza się 23% podatku VAT. Płatne przelewem lub gotówką - forma płatności jest uzgadniana przed wyjazdem serwisu.

9. Jeżeli usługa serwisowa jest wynikiem naprawy gwarancyjnej, która została za taką uznana, to wykonana praca rozliczana jest jako zlecenie wewnętrzne. W takim przypadku usługa nie jest fakturowana dla kontrahenta, a jedynie normalia konieczne do wykonania serwisu oraz części i podzespoły nie objęte gwarancją.

10. Kontrahent może dokonać osobnych, indywidualnych uzgodnień dotyczących świadczonych usług serwisowych. W przypadku braku takich uzgodnień, przyjmuje się, że kontrahent akceptuje OWS.

11. Kontrahent oświadcza, że w przypadku stwierdzenia niezasadności wyjazdu serwisowego zgadza się na obciążenie wszystkimi kosztami zgodnie z Ogólnymi Warunkami Serwisu.

Godziny pracy serwisu: Pon – Pt od 8-16(lub ustalany indywidualnie)

Umów się na prezentację

Zachęcamy do przetestowania naszych maszyn.
Przyjedziemy do Ciebie z wybraną maszyną aby zaprezentować jej możliwości.

+48 604 935 499
+48 604 935 499 biuro@advpolska.pl