Umów się na prezentację
Zachęcamy do przetestowania naszych maszyn.
Przyjedziemy do Ciebie z wybraną maszyną aby zaprezentować jej możliwości.
W firmie ADV kupujesz nie tylko maszyny i urządzenia, ale otrzymujesz wsparcie w utrzymaniu sprawnego procesu technologicznego w Twojej firmie.
Stały magazyn części zamiennych i sprawne procesy logistyczne pozwalają na wysokiej jakości obsługę.
Nasi klienci doceniają szybki czas reakcji i wsparcie udzielane w każdej sytuacji.
1. Niniejsze Ogólne Warunki Serwisu (OWS) firmy ADV Polska opisują zasady przebiegu usług serwisu.
2. Zgłoszenie usługi przyjmuje się na zlecenie klienta, jeżeli spełnia następujące wymagania:
3. Firma ADV Polska przystępuje niezwłocznie do realizacji usługi, jeżeli dostanie potwierdzenie zamówienia serwisu poprzez:
4. Serwis jest świadczony tylko i wyłącznie w obecności kontrahenta lub osoby przez niego upoważnionej.
5. Przebieg przeprowadzonego serwisu jest zapisywany w PROTOKOLE NAPRAWY SERWISOWEJ i na podstawie w/w dokumentu oraz dodatkowych informacji udokumentowanych w formie pisemnej lub fotograficznej firma ADV Polska podejmuje decyzję dotyczącą obciążenia bądź nie obciążenia kontrahenta kosztami wyjazdu.
6. Usługa serwisowa może być osobno zapisana na sprawozdaniu z wyjazdu w przypadku, kiedy stan rzeczywisty produktu zastany na miejscu serwisu odbiega od opisu w protokole i zleceniu serwisu.
7. Wycena usługi serwisu zawiera następujące elementy:
8. Fakturowanie: do podanych cen dolicza się 23% podatku VAT. Płatne przelewem lub gotówką - forma płatności jest uzgadniana przed wyjazdem serwisu.
9. Jeżeli usługa serwisowa jest wynikiem naprawy gwarancyjnej, która została za taką uznana, to wykonana praca rozliczana jest jako zlecenie wewnętrzne. W takim przypadku usługa nie jest fakturowana dla kontrahenta, a jedynie normalia konieczne do wykonania serwisu oraz części i podzespoły nie objęte gwarancją.
10. Kontrahent może dokonać osobnych, indywidualnych uzgodnień dotyczących świadczonych usług serwisowych. W przypadku braku takich uzgodnień, przyjmuje się, że kontrahent akceptuje OWS.
11. Kontrahent oświadcza, że w przypadku stwierdzenia niezasadności wyjazdu serwisowego zgadza się na obciążenie wszystkimi kosztami zgodnie z Ogólnymi Warunkami Serwisu.
Godziny pracy serwisu: Pon – Pt od 8-16(lub ustalany indywidualnie)
Zachęcamy do przetestowania naszych maszyn.
Przyjedziemy do Ciebie z wybraną maszyną aby zaprezentować jej możliwości.