Gwarancja
Każda maszyna, która opuszcza nasz zakład produkcyjny objęta jest roczną gwarancją producenta.
W firmie ADV kupujesz nie tylko maszyny i urządzenia, ale otrzymujesz wsparcie w utrzymaniu sprawnego procesu technologicznego w Twojej firmie.
Stały magazyn części zamiennych i sprawne procesy logistyczne pozwalają na wysokiej jakości obsługę.
Nasi klienci doceniają szybki czas reakcji i wsparcie udzielane w każdej sytuacji.
1. Niniejsze Ogólne Warunki Serwisu (OWS) firmy ADV Polska opisują zasady przebiegu usług serwisu.
2. Zgłoszenie usługi przyjmuje się na zlecenie klienta, jeżeli spełnia następujące wymagania:
3. Firma ADV Polska przystępuje niezwłocznie do realizacji usługi, jeżeli dostanie potwierdzenie zamówienia serwisu poprzez:
4. Serwis jest świadczony tylko i wyłącznie w obecności kontrahenta lub osoby przez niego upoważnionej.
5. Przebieg przeprowadzonego serwisu jest zapisywany w PROTOKOLE NAPRAWY SERWISOWEJ i na podstawie w/w dokumentu oraz dodatkowych informacji udokumentowanych w formie pisemnej lub fotograficznej firma ADV Polska podejmuje decyzję dotyczącą obciążenia bądź nie obciążenia kontrahenta kosztami wyjazdu.
6. Usługa serwisowa może być osobno zapisana na sprawozdaniu z wyjazdu w przypadku, kiedy stan rzeczywisty produktu zastany na miejscu serwisu odbiega od opisu w protokole i zleceniu serwisu.
7. Wycena usługi serwisu zawiera następujące elementy:
8. Fakturowanie: do podanych cen dolicza się 23% podatku VAT. Płatne przelewem lub gotówką - forma płatności jest uzgadniana przed wyjazdem serwisu.
9. Jeżeli usługa serwisowa jest wynikiem naprawy gwarancyjnej, która została za taką uznana, to wykonana praca rozliczana jest jako zlecenie wewnętrzne. W takim przypadku usługa nie jest fakturowana dla kontrahenta, a jedynie normalia konieczne do wykonania serwisu oraz części i podzespoły nie objęte gwarancją.
10. Kontrahent może dokonać osobnych, indywidualnych uzgodnień dotyczących świadczonych usług serwisowych. W przypadku braku takich uzgodnień, przyjmuje się, że kontrahent akceptuje OWS.
11. Kontrahent oświadcza, że w przypadku stwierdzenia niezasadności wyjazdu serwisowego zgadza się na obciążenie wszystkimi kosztami zgodnie z Ogólnymi Warunkami Serwisu.
Godziny pracy serwisu: Pon – Pt od 8-16(lub ustalany indywidualnie)
Każda maszyna, która opuszcza nasz zakład produkcyjny objęta jest roczną gwarancją producenta.
Zapewniamy profesjonalny serwis oraz obsługę posprzedażową. Gwarantujemy wysoką jakość usług oraz natychmiastową reakcję działu serwisowego.
Przedstawimy najkorzystniejsze formy finansowania dopasowane do Twoich potrzeb. Skontaktuj się z nami aby porozmawiać o szczegółach.
Po zakupie przeprowadzamy montaż oraz szkolenie załogi z obsługi i konserwacji urządzenia.
Zachęcamy do przetestowania naszych maszyn.
Przyjedziemy do Ciebie z wybraną maszyną aby zaprezentować jej możliwości.